Витребування документів:

В Києві та по Україні. Для всіх видів документів

Отримайте безкоштовну консультацію фахівця

про витребування документів та інші послуги

Дізнайтеся, чим саме ми можемо вам допомогти

Дайте відповідь на кілька запитань,
щоб отримати безкоштовну консультацію

1
2
3
Питання 1 із 3

Повторне витребування документу:

1/3
Питання 2 із 3

Підходить термін:

2/3
Питання 3 із 3

Заповніть поля форми та очікуйте нас на зв'язку для
безкоштовної консультації

3/3

Про послугу
витребування документів

Ефективне та надійне витребування ваших офіційних документів

Витребування освітніх документів

Дипломів, атестатів, академічних довідок тощо

Витребування документів з державних установ

Включаючи свідоцтва про народження, шлюб, розлучення, смерть

Витребування медичних документів

Медичні записи, висновки лікарів, історії хвороби

Чому обирають нас?

Досвід
та компетентність

Наша команда має великий досвід у витребуванні документів з різних інстанцій

Оперативність та ефективність

Ми забезпечуємо швидке та ефективне витребування документів, відповідно до ваших термінових потреб

Повна підтримка та консультації

Ми надаємо допомогу на кожному етапі процесу та консультуємо з усіх питань, пов’язаних з витребуванням документів

Витребування освітніх документів

Дипломів, атестатів, академічних довідок тощо

Витребування документів з державних установ

Включаючи свідоцтва про народження, шлюб, розлучення, смерть

Витребування медичних документів

Медичні записи, висновки лікарів, історії хвороби

Досвід та компетентність

Наша команда має великий досвід у витребуванні документів з різних інстанцій

Оперативність та ефективність

Ми забезпечуємо швидке та ефективне витребування документів, відповідно до ваших термінових потреб

Повна підтримка та консультації

Ми надаємо допомогу на кожному етапі процесу та консультуємо з усіх питань, пов’язаних з витребуванням документів

Кому потрібні наші послуги

Created with Pixso.

Приватні особи

Для перекладу особистих документів 
та договорів

Created with Pixso.

ЮРИДИЧНІ ОСОБИ

Для перекладу документів компанії, договорів

Created with Pixso.

ДЕРЖАВНІ СТРУКТУРИ

Для організаційних питань та співпраці із закордонними структурами

Created with Pixso.

ЗАКОРДОННІ ПАРТНЕРИ

Переклад документів, договорів на українську, спілкування

Created with Pixso.

НЕКОМЕРЦІЙНІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Переклад сайту, соцмереж, документів для пошуку благодійників і меценатів

Що саме ми пропонуємо

  • Документи РАЦС
  • Довідка про несудимість
  • Дипломи, атестати та інші документи про освіту
  • Паспорт, закордонний паспорт
  • Інше
  • Нотаріальне засвідчення
  • Нотаріальна копія
  • Документи РАЦС
  • Довідка про несудимість
  • Дипломи
  • На диплом та атестат 
  • Свідоцтво про народження
  • Свідоцтво про шлюб
  • Свідоцтво про розлучення
  • Довідка про несудимість
  • Інші документи
  • Послідовний переклад
  • Синхронний переклад

Історія Service Doc

Ірина

засновниця «Service Doc»

Привіт!

Я Ірина — засновниця «Service Doc».

Ми розпочали у 2019 році з мрією полегшити комунікацію через мовні бар’єри. Наша команда — це серце «Service Doc», і завдяки таланту кожного з них ми зарекомендували себе як надійне бюро перекладів.

Ми пишаємося тим, що кожен клієнт для нас — не просто робота, а частина чиєїсь важливої історії. Ваша довіра — наш найвищий пріоритет.

Дякую за те, що обрали нас!

Трохи цифр

0 +

Понад 4 роки існує наше бюро перекладів. Перекладачі мають 
ще більший досвід перекладу для приватних та юридичних осіб — від 7 до 15 років.

0 +

Наші фахівці зможуть вирішити навіть дуже складні питання не порушуючи домовлених з вами строків. На нас покладається більш як 2500 людей щороку.

0 %

Гарантуємо високу якість перекладу та легалізації в іншому випадку здійснюємо 100% повернення коштів. Такий стимул змушує працювати найякісніше.

Цены

Среди бюро переводов мы отличаемся умеренными ценами на услуги перевода и легализации при соблюдении высокого качества работы.

Як ми працюємо

Всі процеси максимально
спрощені для комфорту наших клієнтів

ЗАЯВКА

Залиште заявку на сайті
або за телефоном

Created with Pixso.

КОНСУЛЬТАЦІЯ

Ми надамо консультацію та за необхідності розрахуємо вартість робіт

Created with Pixso.

ДОГОВІР

Оформлення замовлення та договір

Created with Pixso.

ВИКОНАННЯ

Працюємо і готову роботу відправляємо вам

Нам довіряють

Ніщо так не говорить про нашу роботу, як відгуки наших клієнтів

Відповіді на
часті запитання

  • Так, французький, італійський, словацький
  • Так, нотаріальна заява 3-7 робочих днів, можна поставити апостиль.
  • Так, 15 робочих днів, можна поставити апостиль.
  • Є два варіанти: електронний — швидкий, та з мокрою печаткою — 10 робочих днів.
  • Ні, апостиль ставиться тільки на оригінал довідки з мокрою печаткою.
  • Готові документи відправляємо «Новою поштою» по Україні, а також за кордон «Новою міжнародною поштою».

Не знайшли відповіді на своє питання?

Залиште контактну інформацію і ми зв’яжемось з вами

Чому важливо замовляти Витребування документів у фахівців

Типові помилки при витребуванні документів та як їх уникнути

Громадяни України часто постають перед труднощами при оформленні різних видів документів в державних організаціях, консульствах, міністерствах та інших юридичних установах. Витребування документів зазвичай вимагає багато часу, зусиль та нервів.

Як спростити собі життя, зекономити час та гроші?

В першу чергу, треба проаналізувати найпоширеніші помилки при витребуванні документів, щоб мати можливість їх уникнути.

В більшості випадків виникають проблеми, пов’язані з некоректним оформленням запитів, перевищенням повноважень особами що потребують документи, порушенням термінів надання чи не повнотою наданих відомостей. Це призводить до затягування процедур, адміністративних оскаржень та неефективного використання робочого часу як з боку витребувачів, так і з боку тих, хто має надавати документи.

Типові помилки при витребуванні документів

Типові помилки при витребувані, які  допускають юристи, адвокати, фахівці відповідальні за документообіг в організаціях, керівники компаній, які стикаються з запитами на отримання документів, та всі фізичні особи, наступні:

  • Некоректне формулювання запиту.
  • Запит на отримання документів занадто великого обсягу.
  • Ненадання всіх необхідних документів.
  • Надання не належно засвідчених копій документів.
  • Перевищення повноважень особою, що витребувала документи.

Однією з розповсюджених помилок є звернення до шахраїв. На просторах інтернету наразі багато повідомлень від так званих агенцій чи навіть фізичних осіб, які за невелику плату пропонують пройти замість вас процедуру витребування документів в будь-яких державних установах. Треба бути пильним, щоб не потрапити в таку пастку.

Також до вищезазначеного переліку можна додати типові порушення самих організацій, які надають відповідну послугу. В більшості випадків це порушення термінів обробки заявки і видачі результатів, та перевищення повноважень посадових осіб. Треба бути підготовленим до такого ходу подій, знати конкретно встановлені строки для обробки та видачі визначеного виду документа. Якщо вони не врегульовані законодавством, їх слід попередньо вияснити в організації, якій ви сплачуєте за надання даної послуги, ще до того як ви надасте запит на отримання документів.

Як уникнути типових помилок та зберегти час і гроші

В першу чергу для проведення будь-якої процедури з документацією, звертайтесь тільки в перевірену агенцію чи організацію, яка надає перелік необхідних вам послуг. Для цього досконало вивчить історію виникнення агентства, відгуки інших клієнтів, ознайомтесь зі статутними документами.

При зверненні до агенції, по вашому запиті повинні надати відомості які підтверджують юридичний статус та правомірність надання послуг. Ви можете звернутись до нашого експерта та отримати вичерпну інформацію про нашу організацію цілковито безкоштовно.

Перед тим як зробити запит на отримання документів, теж бажано замовити консультацію експерта. Це дозволить уникнути помилок при складанні заяви, підготувати повний пакет документів, щоб потім не витрачати час на “донесення” та додаткове оформлення потрібної, але не доданої своєчасно документації.

Звертання за попередньою консультацією до експерта — це, здавалося б, не великий крок. Але він може стати вирішальним. При відсутності, або неналежному оформлені навіть одного документа із потрібного для подачі заявки переліку документів, державна організація може надати відповідь на запит про документи у вигляді відмови від проведення процедури та ненаданні документів. Це призведе до втрати дорогоцінного часу, та грошей, які було марно витрачено на підготовку до проведення процедури. А експерт попередньо перевірить наявність та належне оформлення необхідного пакету документів, щоб запобігти виникненню неприємної ситуації.

© 2024, Legalway — агенція перекладів. Всі права захищено.

Політика конфіденційності

безкоштовна консультація

Заповніть поля форми та очікуйте нас на зв'язку для отримання безкоштовної консультації

Дайте відповідь на кілька запитань, щоб отримати безкоштовну консультацію!

1
2
3
Питання 1 із 3

Повторне витребування документу:

1/3
Питання 2 із 3

Підходить термін:

2/3
Питання 3 із 3

Заповніть поля форми та очікуйте нас на зв'язку для
безкоштовної консультації

3/3